שם משתמש: סיסמא:
הרשמה לאג'נדה



דתיות גאות
ברוכות הבאות לביתן של הלסביות הדתיות. הבית נועד לאפשר מפגש, תמיכה, דיון ויצירהבין נשים דתיות שאוהבות ומתאהבות בנשים.יש בו מקום לכל מי שמרגישה שייכת - הכנסו, הדלת פתוחה...
התייעצות


התייעצות
פורסם לפני 2301 ימים     מאת ניק בדוי     סה"כ תגובות: 20     תגובה אחרונה לפני: 2289 ימים

אני חושבת שחברה שלי (מכירה אותה כ12 שנים..) דתיה לאומית דוסית לסבית.
החשדות לא התחילו ביום אחד אלא היה מקרה מסוים ששם התחיל החשד הגדול ומפה לשם מקרים מרגישים לי ומחזקים את החשד שלי שהחברה שלי לסבית.
יש לה לפעמים הערות ודברים כמו של בחורה לסבית שהיא בעניין של מישהי..
כאילו היא קצת מתחילה איתי הייתי אומרת..
אני מעולם לא חשבתי על זה (שהיא לסבית) ורק מהמקרה ההוא זה התחיל להיות פה ושם. וגם אמרתי לה באותה שיחה (זה קרה לפני מספר חודשים לא יודעת אם עברה שנה מאז. לא ספרתי..) שהייתה עם הדיבור הזה שזה גורם לי לחשוד שהיא.. (לא זוכרת אם אמרתי לה את המילה המסוימת או שפשוט אמרתי לה שהיא גורמת לי לחשוב משהו מסוים שקשה להבין שאני מתכוון לכיוון אחר לפחות ככה לי זה נראה שהיא לא יכולה להבין את הרמז הזה לכיוון אחר) ואמרתי לה גם שאני אקבל אותה כמו שהיא וכו'.. אחרי כמה פעמים שאמרתי לה את זה בשיחה היא התחילה להתעצבן ושאפסיק עם זה. היא מעולם לא הכחישה אבל גם לא אישרה.
היו לי פעם (לפני שחשדתי בה שהיא לסבית) בדיחות כאלו כמו אם תהיי נחמדה נעלה שלב נכיר את אבא ודברים כאלו בסגנון (טכנית אני מכירה את המשפחה שלה חוץ מאבא שלה אז היה איזה קטע של לראות את אבא שלה)
קשה לי להסביר את הבדיחה אבל כן התעסקתי איתה קצת בעניין הזה התחלה היא זורמת או צוחקת אבל אחרי זה היא מתחילה להתעצבן שאני אומרת את זה שוב ושוב..
זה לא שחזרתי על אותה הבדיחה אלא הבדיחה זרמה. שוב. קשה להסביר את זה זה צריך לקרות בטבעי בשביל להתבדח בזה.
אבל כן אפשר לומר שהתבדחתי איתה. ולא. לא ניסיתי להתחיל איתה או משהו כזה.

אני מרגישה שמאז השיחה ההיא ושאמרתי לה שאני אקבל אותה וכו'.. (היא לא יודעת עליי..) היא מרגישה יותר בטוחה להתבטא בצורה שקצת מתחילה איתי הייתי אומרת.. כל פעם יש לה הערות או דברים שמחזקים לי את החשד.

אני יודעת שבגלל שהיא דוסית יש מצב שהיא לא יצאה מהארון בפני אף אחד (אם היא בכלל בארון אבל לפי ההרגשה שלי היא כן)
ובא לי מצד אחד לעזור לה לצאת בפניי ולתת לה להבין שהכל בסדר ושאני מקבלת אותה ושזה לא משפיע על החברות שלנו.

אז אחרי כל הסיפור הזה אני רוצה להתייעץ ולומר איך כדאי לי לגרום לה להתוודות ולהבין שאני פה בשבילה ושלא תפחד וכו'..?
איך אני גורמת לזה לגרום מבלי להוציא את עצמי בפניה (לפחות לא באותה שיחה שהיא יוצאת מהארון..)?
האם בכלל כדאי לנסות לגרום לה לצאת מולי? האם כדאי לי להגיד לה שאני חושדת בה ושתרגיש בנוח לצאת ושזה לגמרי בסדר ושלא היא בחרה בזה? אחת הבעיות שהיא גם דוסית.. ממש.. שיעורי תורה קבועים וכו'.. (בעבר לא הייתה ככה כל האולפנה אולי מאז הנטיה בחרה להתחזק ואולי גם לא..) ולא בטוח שהיא בכלל תודה בזה..
וגם איך אני אמורה להגיד לה את זה? פנים מול פנים מול אנשים זה מביך וקשה לדבר ובטח בסביבה הזאת יהיה קשה לה להודות עוד יותר. גם בשיחת טלפון היא עלולה להתעצבן.. ובכתב? לא יודעת אם נושא כזה רציני לכתוב שם..
אני כ"כ רוצה להגיד לה שהכל בסדר ושלא תפחד אבל לא יודעת עד כמה היא באמת כזאת ועד כמה היא תשתף פעולה עם זה.
ובכלל האם נראה לכם שהיא לסבית או שהכל בראש שלי.


אהבת את הפוסט? סמן לייק:
הגדרות תצוגה
הודעה מחבר שעה תאריך




המלצה לעמוד הראשי קהילת תמיכה טכנית מנהלי קהילות הסכם שימוש באתר צור קשר השוואת מחירים בתי מלון בחו"ל Copyright ©2007-2009, אג'נדה

(0.0586)